آموزش زبان فارسی/تعارف

ویکی کتب سے
Jump to navigation Jump to search
Iran

Afghanistan

Tajikistan

فارسی (‹fârsi›, “Persian”)
Learn the Persian language
سانچہ:Persian/Navigation

Farsi

To continue, your computer must display Persian. The box below should show these Persian letters on the far right: Paa-individua.svgBaa-individua.svgAlif-individua.svg
ا ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی

If they are different or in the wrong order, see Persian Computing.

فارسی زبان سیکھنے کے لیے اردو ویکی کتب میں خوش آمدید۔

اس کورس میں فارسی کے پہلے کسی خاص علم کی ضرورت نہیں ہے۔ اس کا مقصد صرف ونحو، الفاظ، عام جملے، مکالماتی زبان اور رسمی/ادبی فارسی سکھانا ہے۔ آخر تک، آپ فارسی پڑھنے اور لکھنے کے قابل ہو جائیں گے لیکن سننے اور بولنے میں مدد کے لیے شاید کسی انسانی استاد کی ضرورت ہوگی۔ کتاب کا مقصد سبق 1 سے شروع کرنا اور آگے بڑھنا ہے۔ یہ آہستہ آہستہ حرکت کرے گا۔

فارسی زبان[ترمیم]

فارسی (مقامی نام: پارسی ، فارسی یا دری) ایک ہند یورپی زبان ہے ، جو ہند ایرانی زبان کے خاندان کی غالب زبان ہے اور قدیم کی ایک بڑی زبان ہے۔ ساتویں صدی کے بعد فارسی نے بڑی تعداد میں عربی الفاظ کو جذب کیا۔ فارسی ایران، افغانستان اور تاجکستان کی سرکاری زبان ہے۔ فارسی تعلیمی اور کاروبار میں بھی ایک مقبول زبان ہے۔ متعلقہ زبانوں میں پشتو، کرد، آوستا اور بلوچی شامل ہیں۔ اردو اور ترکی میں بھی فارسی سے بڑی ذخیرہ الفاظ اخذ کیا گیا ہے۔

فارسی اور اردو[ترمیم]

چوں‌کہ فارسی اور اردو دونوں ہند یورپی زبانیں ہیں ، بہت سے بنیادی فارسی الفاظ اردو بولنے والوں سے واقف ہیں۔ مثال کے طور پر مادر Look up مادر in Wiktionary ‹mâdar› (“ماں”), پدر Look up پدر in Wiktionary ‹pedar› (“باپ”)، اور برادر Look up برادر in Wiktionary ‹barâdar› (“بھائی”).

تلفظ[ترمیم]

اگرچہ فارسی عربی سے متاثر تھی ، لیکن اردو بولنے والوں کو فارسی حروف کو مناسب طریقے سے تلفظ کرنا مشکل نہیں ہوگا۔ خوش قسمتی سے اردو بولنے والوں کے لیے وقفِ‌مزمار ء [ʔ] عربی سے فارسی میں بمشکل ہی تلفظ کیا جاتا ہے، اور عربی میں "زوردار" حرف (ط ض ص ظ‎ ح‎ ع) بغیر حلقومی شدگی کے تلفظ کیے جاتے ہیں، جس سے وہ زیادہ تر مقامی اردو بولنے والوں کے لیے بہت آسان ہو جاتے ہیں۔

فارسی کو اکثر سننا اور زبان کو استعمال کرنے کی کوشش کرنا ضروری ہے۔ تلفظ کے رہنما صرف فارسی کی آوازوں کو قریب سے پہنچا سکتے ہیں لیکن کبھی بھی مکمل طور پر درست نہیں ہیں ، لہذا تلفظ مقامی بولنے والوں کو سننے سے بہت فائدہ اٹھاتا ہے۔

نقل حرفی[ترمیم]

لاطینی حروف میں فارسی کی آوازوں کی نمائندگی کے لیے نقل کے کئی نظام موجود ہیں۔ یہ کتاب پارسئ جہانی کا استعمال کرتی ہے ، جو بنیادی لاطینی حروف تہجی کے علاوہ چند ترمیم شدہ حروف (‹â›, ‹š›, ‹ž›، اور ایک علامتِ حذفی ‹ '›) استعمال کرتا ہے۔ ایک معیاری فونمک سکرپٹ کے طور پر جو واضح ، سادہ اور مستقل ہے۔ ہر نقل کو زاویہ بریکٹ میں بند کیا جاتا ہے ، مثال کے طور پر ‹fârsi›: